Si Tukang Kate Followers

Monday, August 22, 2011

Jangan Bercinte Kalau Tak Setie


-Jangan Bercinte Kalau Tak Setie-
Ayat Ini Je Ayat Yang Aku Pikir Untuk Perempuan Yang Tak Setie
Ni Yang Aku Study Dalam Kes-Kes Percintaan Alam Remaje
Yang Jugak Terjadi Dalam Kisah Cinte Aku Yang Merane

So Ape Yang Nak Dibuat Kalau Perkare Ni Terjadi Kat Korang.
Time Bende Ni Jadi Kat Aku
Memang Tak Dinafikan.Aku Tak Boleh Terime Kenyataan.
Aku Pantang Menyerah Kalah Pada Orang Yang Aku Sayang.
Tapi Mejoriti All Perempuaan Yang Aku Penah Couple.Die Orang Yang Duekan Cinte Aku.
Susah Ke Nak Setie.
Sume Alasan Sebab Aku Tak Pedulikan Die la.
Sebab Aku Ade Orang Lain.Padahal Takde Bukti Uh.
Yang New Sbb Die Tersayang Orang Lain.Die Tak Nak Sakit Kan Hati Aku
So Die Decide Yang Die Nak Lepaskan Aku.
Supah Aku Menangis.
Ni Aku Still Menangis Lagi.
Tapi Ape Aku Boleh Buat.Cinte & Sayang Tak Boleh Dipakse..
Walawpon Korang Tak Nampak Ape Yang Jadi.
Ape Yang Belaku.
Tapi Setia Lah Pada Yang 1.
Bukan Senang Nak Cari Cinte Setie.
Mungkin Dalam Bejuta Just 1 Je.
Ape Yang Aku Idamkan Bersame Last Couple Aku Lain Yang Jadi.
Aku Nak Dia Jadi Permaisuri Hidup Ku.
Tapi Ape Yang Jadi Trajedi August.

No comments: